نرم افزار

بهترین آنتی ویروس‌های اندرویدی

نوشته شده توسط آزاده مختاری

ویروس‌های مخرب و آنتی ویروس‌های قدرتمند یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و کامپیوتری خانگی و لپ‌تاپ‌ها است. با وجود ویروس های مخرب پیدا کردن یک آنتی ویروس که بتواند امنیت سیستم را بالا ببرد لازم است. گوشی‌های اندرویدی یکی از لوازم دیجیتالی است که از این ویروس‌ها در امان نبوده است ولی با وجود آنتی ویروس‌های ارائه شده از آثار بد این آنتی ویروس‌ها در امان خواهیم بود.

ممکن است شما با دانلود و دریافت فایل در گوشی اندرویدی خود از ابتلا به ویروس در امان نباشید ولی برای حل این مشکل امروز در دیجی اسپارک به معرفی بهترین آنتی ویروس‌های اندرویدی می‌پردازیم.

اگر شما علاقمند به بالا بردن امنیت گوشی‌های خود هستید یک دیواره حفاظتی برای آن به وجود آورید که با انتخاب آنتی ویروس این عمل امکان پذیر است..

۱- آنتی ویروس avast

avast یکی از بهترین آنتی ویروس‌ها در حوزه امنیت و پیشگیری از ورود ویروس در اندروید است. این برنامه با بیش از ۵۵ میلیون کاربر در سراسر جهان توانسته به امتیاز ۴٫۵ دست پیدا کند که این یک امتیاز خوب برای یک آنتی ویروس است.

برنامه avast دارای دو کاربرد می باشد. این نرم افزار هم یک آنتی ویروس است و هم می‌توان از آن به عنوان یک نرم افزار ضد سرقت استفاده کرد به طوری که می‌توانید برای ورود به اطلاعات شخصی خود شرایطی را تعیین کنید و یا زمانی که گوشی خود را گم کردید مکان آن را به راحتی پیدا کنید. همچنین با این آنتی ویروس گوشی هوشمند شما در برابر جدیدترین ویروس‌ها مقاوم است.

این نرم افزار در دو نسخه قابل دسترس است که نسخه رایگان آن دارای قابلیت فیلتر تماس و پیام کوتاه است و از ورود برنامه های مخرب و لینک های آلوده به شبکه شما جلوگیری می کند. همچنین نسخه پولی آن با قیمت ۱۹۹ دلار است علاوه بر قابلیت‌های فوق از قابلیت قفل نرم افزارها، آشکار سازی آگهی‌ها و چک رمز عبور گوشی نیز بهره‌مند شده است.

۲-AVG

AVG  بعد از avast در گروه دوم بهترین آنتی ویروس‌ها قرار دارد . این نرم افزار به صورت رایگان در اینترنت موجود است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در برابر ویروس‌ها و نرم افزارهای مخرب و جاسوسی و پیام‌های متنی آلوده در امان باشید.

این نرم افزار بهترین سطح امنیت را برای تنظیمات دستگاه شما پیشنهاد می دهد و اگر دستگاه خود را گم کنید این نرم افزار می‌تواند با استفاده از نقشه گوگل آن را پیدا کند و یا می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید و قل آن را عوض کنید یا داده‌ها و اطلاعات شخصی خود را از روی آن پاک کنید. همچنین این آنتی ویروس دارای برنامه‌هایی برای افزایش سرعت و عملکرد گوشی شما می‌باشد. و بر مقدار باتری و حجم داده‌ها نیز نظارت می‌کند. همچنین یکی از موارد استفاده جالب این نرم افزار درباره امنیت قفل گوشی‌هوشمند است که که اگر کسی تلاش به باز کردن دستگاه شما کند این برنامه از وی عکس گرفته و آن را به ایمیل شما ارسال می کند تا به شما هشدار دهد.

۳-آنتی تروجان Malwarebytes

Malwarebytes یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افرادی است که تمایل به داشتن یک برنامه ساده برای انجام کارهای بزرگ دارند. دو آنتی ویروس قبلی بسیاری از کاربردها را داشتند ولی در تمامی موارد ممکن است نیاز ما را برآورده نکنند.

Malwarebytes هشدار دهنده و محافظ خوبی در برابر ویروس ها، نرم افزار های جاسوسی، تروجان ها، پیام کوتاه های مخرب و حتی دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات شخصی شما است.

این برنامه به طور خودکار دستگاه شما را اسکن می‌کند و قادر به شناسایی مشکلات امنیتی است و هنگام شناسایی این برنامه ها به شما اخطار می‌دهد. قابلیت‌هایی همچون قفل از راه دور و یا یافتن محل گوشی گم شده از دیگر ویژگی‌های نرم افزاری است.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه