رباتیک

تجربه ی حس آرامش در سفر با ۵ گجت شگفت انگیز

تجربه ی حس آرامش در سفر با 5 گجت شگفت انگیز-دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

تجربه ی حس آرامش در سفر با ۵ گجت شگفت انگیز برای تعطیلات تابستانی که در راه است و کم کم آماده می شویم تا به سفری خیال انگیز و به یادماندنی برویم اما قبل از سفر با ۵ گجتی که سفرتان را لذت بخش تر می کند آشنا شوید.

یخچال سیار  igioo glide pro cooler

 این یخچال فوق العاده سبک دارای چرخ های تاشویی است که حمل و نقل آن را آسان و سریع کرده است. لولاهای فلزی آن به دلیل جنس محکم خود فوق العاده بادوام هستند و می توانیم با خیال راحت بارها و بارها درب آن را باز و بسته کنیم. در این یخچال مواد غذایی را می توان تا ۵ روز هم   نگه داری کرد.

 دوربین Canon powershot D20

یقیننا با دوربین  Canon آشنایی دارید. سفر با مدل   powershot D20 این دوربین دلچسب و جذاب خواهد بود. با این مدل از دوربین Canon حتی زیر آب هم می توانید عکاسی کنید. با وضوح و کیفیت عالی این دوربین می توانید تصاویری خاطره انگیز از سفر خود ثبت کنید.

Thermacellفانوس ضد پشه

شاید برای شما پیش آمده باشد که در سفر به دلیل روشن کردن فانوس در شب توسط حشرات احاطه شده باشید و درد نیش آنها برای شما آزار دهنده باشد برای اینکه دیگر چنین وضعیتی در سفر برای شما پیش نیاید می توانید از فانوس ضد پشهThermacellاستفاده کنید و با خیالی آسوده شبهای سفر خود را روشن کنید.

IKEA Solvindeچراغ آویزn

مشکلی که بیشتر ما در سفر با آن مواجه هستیم این است که در فضای باز که هیچ دیوار یا درختی وجود ندارد چگونه چراغ روشنایی خود را در شب آویزان کنیم. چراغ آویز  IKEA Solvinden این مشکل را نیز به سادگی حل کرده است.

این چراغ آویز دارای باتری خورشیدی است که تا ۱۲ ساعت انرژی خورشیدی را در خود ذخیره می کند و شما از بابت اتمام شارژ خیالتان راحت خواهد بود.

بانوجRenetto Zero Gravity

وقتی قراره در سفر استراحت کنیم و کمی دراز بکشیم یا لم بدهیم به سراغ بانوج می رویم. بانوج جای خوابی است که معمولا در سفر و طبیعت به دوطرف درخت می ببنندند و در آن دراز می کشد ولی یک مشکل ؟

اگر در فضای باز بودیم و درختی هم وجود نداشت این وسیله عملا بلااستفاده خواهد شد. با بانوج Renetto Zero Gravity نیازی به وجود مانع یا درخت نیست و خود بانوج دارای تکیه گاه می باشد.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه