دسته‌بندی

مقایسه سنسور اثرانگشت ۶s و Z5c

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

اپل پیشرفت‌های بسیاری در زمینه تاچ آی دی خود در نسل جدید آیفون داشته است که آن را در ۶s و ۶s plus مشاهده میکنیم. حسگر اثرانگشت در آن مدل ها در مقایسه با مدل های قبلی به صورت شگفت آوری سریع و دقیق عمل میکنند. این عکس‌العمل‌ها به‌قدری سریع شده‌اند که قابل اندازه‌گیری با ثانیه ها نیستند و فقط باید یک زمان نسبی برای آن‌ها در نظر گرفت.

sony_xperia_z5_compact_11.0

سونی نیز در نسل پنجم از اسمارتفون های خود حسگر اثرانگشت به کاربرده است که نحوه جایگیری آن به نظر بهتر از سایر سنسور ها در برند های مختلف تلفن است و استفاده از آن بسیار راحت‌تر است. اگر شما نیز میخواهید بدانید که این تلفن چه عمل‌کردی در برابر آیفون خواهد داشت در زیر برای شما ویدئویی قرار داده‌ایم که مقایسه‌ای بین حسگر های اثرانشگت دو تلفن z5 compact و ۶s انجام میدهد تا ببینیم کدامیک سرعتر عمل میکنند. بهتر است نگاهی به این ویدئو داشته باشیم تا ببینیم که سونی موبایل چه پیشرفتی در این زمینه داشته است و آیا با اینکه این سنسور را دیرتر از سایر برند ها در تلفن‌های خود به کار برده است کارایی لازم و سرعت خوبی دارد و یا نیاز به تلاش بیشتری از سوی سونی موبایل در این زمینه حس میشود؟

با دیجی اسپارک همراه باشید

[advanced_iframe securitykey=”e3ac59a02708b32a0e36dd27eecce7b410abc919″ src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/IKpvi/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″>]

 

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه