تکنولوژی سخت افزار

با کنترل Silvair؛ کل وسایل خانه را مدیریت کنید

با کنترل Silvair؛ کل وسایل خانه را مدیریت کنید - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در خانه شما وسایل زیادی وجود دارد که نیاز به مدیریت و کنترل از جانب شما دارد. Silvair، کنترل واحد برای مدیریت کردن تمام دستگاه ها و لوازم خانه شماست.

Silvair یک قطعه سخت افزاری است که با اتصال به کامپیوتر می تواند همه چیز را در خانه شما کنترل کند. Silvair یک کنترل بی سیم است که به راحتی می توان آن را تنظیم کرد تا زمانی که در نزدیکی یک وسیله است هدایت آن را به دست بگیرد.

با استفاده از یک سنسور حرکتی و ژیروسکوپ (gyroscope) و کنترل Silvair می توان دستگاهی را ساخت که بتواند با لوازم خانه ارتباط برقرار کند و بسیار ساده آنها را حرکت دهد و بچرخاند. شما می توانید بجای داشتن کنترل های متعدد برای چندین دستگاه خانگی خود، یک کنترل داشته باشید. این کنترل حتی می تواند تبدیل به لامپ شود که با زدن ضربه خاموش و روشن شود.

برنامهSilvair

 با کنترل Silvair؛ کل وسایل خانه را مدیریت کنید - دیجی اسپارک

کنترل Silvair و دستگاهای دیگر وابسته به آن از طریق بلوتوث با نرم افزاری در تلفن همراه مدیریت می شود. بهترین نکته ای که در مورد آن می توان گفت اینست که این دستگاه کاملا بی سیم است و با باتری لیتیوم مقدار زیاد شارژ نگه می دارد وهراتاق می روید می تواند شما را همراهی کند.

دستگاه هنوز در مرحله تولید می باشد. شرکتی که قطعه Silvair را در دست ساخت دارد با شرکت های بزرگ دیگر در حال همکاری می باشد. این شرکت برنامه ریزی کرده است که لامپ،سایه بان،درب گاراژ،پرده و … همه توسط این کنترل قابل مدیریت باشد و بتواند قطعه Silvairرا شناسایی کند.

 با کنترل Silvair؛ کل وسایل خانه را مدیریت کنید - دیجی اسپارک
برای سنسور نرم افزار این قطعه یک محیط بی سیم تعریف شده است که می تواند تمام دستگاه و لوازم را در محیط اطراف با برد بالا کنترل کند. نمونه آزمایشگاهی کنترل Silvair ساخته شده است. سازندگان تصمیم دارند این کنترل را بومی کنند و برای کنترل وسایل هیچ حد و مرزی وجود نداشته باشد. این به این معنی است که تولید کنندگان دیگر نیز می توانند از مزایای قطعه Silvair برای راضی نگه داشتن بیشتر مشتریان خود استفاده کنند.

شکی نیست که روز به روز تولید کنندگان درسازگاری وسایل شما در خانه، با این دستگاه اقدام می کنند به طوری که شما می توانید برای وسایل متفاوت به خوبی از آن استفاده کنید. خیلی شگفت انگیز است که پرده شما و نور چراغ اتاق، تنها با یک دکمه آنهم به صورت سیار در دست شما قابل کنترل باشد.منتظر خبرهای جدید از قطعه Silvair باشید…

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه