تکنولوژی سخت افزار

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا
نوشته شده توسط آزاده مختاری

شاید روزی اگر اسم تابه هوشمند را می شنیدیم با خنده آن را نوعی تخیل می دانستیم ولی امروز در دنیایی زندگی می کنیم که تمام تخیلات با قدرت علمی در حال تبدیل به واقعیت هستند. تیم Pantelligent ظرف‌ هوشمندی برای پخت غذا طراحی کرده که با استفاده از گوشی پخت غذا را اطلاع می دهد.

این تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا امروز در دیجی اسپارک معرفی خواهد شد.

برنامه Pantelligent قلب تابه هوشمند را تشکیل می‌دهد و اطلاعات پخت انواع مختلفی از غذاها از جمله ماهی، گوشت و بسیاری دیگر از غذاهای سرخ کردنی را دارد که شامل دستور پخت معمول غذاها نیز می‌شود. در حین پخت این برنامه دمای تابه را تحت نظر می‌گیرد و به کاربر در مورد همه اتفاقات از جمله زمان برگرداندن گوشت یا اتمام پخت هشدار می‌دهد.

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا| دیجی کالا

این ماهی تابه را می توان بدون استفاده از زمان های تعریف شده برای پخت غذا نیز مورد استفاده قرار داد این گزینه برای افرادی که قصد نوآوری در پخت غذاها را دارند، مناسب خواهد بود. این تابه برای ارتباط با کاربر از بلوتوث استفاده می کند و این امکان را فراهم می‌کند که تا ۱۵ متر از تابه فاصله بگیرد.

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا1

تابه هوشمند با اعلام زمان پخت غذا| دیجی اسپارک۱

جنس این تابه از تفلون نچسب است که برای ۳ تا ۵ سال دوام خواهد داشت. کنترل دمایی به کار رفته در‌ این تابه به حفظ کیفیت روکش نچسب آن نیز کمک خواهد کرد چرا که کاربر را از اعمال حرارت بیش از حد باز خواهد داشت. قطر آن نیز حدود ۳۰ سانتی متر است که برای پخت غذای زیاد مناسب است.

این تابه هم اکنون به تولید انبوه نرسیده است ودر حال سرمایه گذاری روی آن هستند.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه