تکنولوژی

نازکترین صفحه کلید دنیا " Libre Keyboard "

نازکترین صفحه کلید دنیا " Libre Keyboard "
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

خوب میدانید داشتن یک صفحه کلید برای تلفن همراه یا تبلت به شما در استفاده از آنها کمک شایانی می کند.همچنین صفحه کلید باعث می شود سرعت شما در تایپ بیشتر شود و بجای دو انگشت از ده انگشت خود استفاده کنید.

متاسفانه صفحه کلید تلفن همراه های که در سطح بازار وجود دارند به خوبی طراحی نشده اند و در آنها اشکالات زیادی می بینیم.در این مقاله می خواهم برای شما نازکترین صفحه کلید دنیا را معرفی کنم.

نازکترین صفحه کلید دنیا " Libre Keyboard " - دیجی اسپارک

صفحه کلید تولید شده از Casestudi ، صفحه کلیدی است که دارای نور پس زمینه است و مانند کاغذ نازک می باشد. Libre مانند تمامی صفحه کلیدها طیف وسیعی از کارایی را ارائه می کند. این صفحه کلید به عنوان باریکترین صفحه کلید دنیا نام گرفته است زیرا ضخامت آن ۹میلی متر و وزن آن فقط ۲۰۰ گرم است!!

تلفن همراه و تبلت می توانند به این صفحه کلید به طور مستقیم با بلوتوث وصل شوند. این دستگاه می تواند با سیستم عامل ISO ، اندروید و ویندوز سازگار باشد وهر سه را پوشش دهد.

می خواهید از این صفحه کلید در هواپیما یا در اتاق تاریک استفاده کنید؟

یکی از ویژگی های مهم این صفحه کلید داشتن نور پس زمینه است. حتی در استفاده می توانید بسته موقعیت محیط اطرافتان نور پس زمینه را تنظیم کنید. Libre با چهار حالت نورپس زمینه تجهیز شده است و شما در هنگام استفاده می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این صفحه کلید از پلی اورتان polyurethane ، پلاستیکی که چوب به نظر می رسد، ساخته شده است.

تبلت و تلفن همراه با سلیقه شخصی انتخاب می شوند واز طرفی بسته به سطح کارایی، مدل های بسیاری دارند. صفحه کلیدی که برای آن انتخاب می کنید باید با تنظیمات تمامی مدل ها مطابقت داشته باشد تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. مطابقت داشتن با تمامی مدل ها یک برتری برای این صفحه کلید به شمار می آید.

نازکترین صفحه کلید دنیا " Libre Keyboard " - دیجی اسپارک

این صفحه کلید شامل سه قسمت است. که در تصویر بالا به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

یک صفحه مجهز شده به آهنربا که می توانید تبلت و یا گوشی خود را به آن بچسبانید تا به طور ایستاده در مقابل شما قرار بگیرد.دومین قسمت همان صفحه کلید است و سومین قسمت یک کاور برای وقتی که از صفحه کلید استفاده نمی کنید.

هر سه تکه بسیار نازک هستند و در جابه جایی و استفاده شما وزن زیادی را باخود حمل نمی کنید.

نازکترین صفحه کلید دنیا " Libre Keyboard " - دیجی اسپارک

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه