تکنولوژی سخت افزار

نقص سخت افزاری در طراحی کنسول Xbox 360

Xbox 360نقص سخت افزاری در
نوشته شده توسط آزاده مختاری

Xbox 360 یکی از محصولات شرکت مایکروسافت در زمینه بازی وسرگرمی است .با استفاده از این وسیله می توان به تماشای فیلم ٬انجام بازی ٬ورزش وسرگرمی پرداخت.

در ادامه در دیجی اسپارک به نقص سخت افزاری در طراحی کنسول Xbox 360 می‌پردازیم.

با توجه به فراهم آوردن محیط سه بعدی مناسب توانست به عنوان یکی از محبوب ترین وسایل بازی شناخته شود ولی با توجه به ارتعاشات داخلی اعتراض‌های زیادی در پی داشت. طبق گزارشات منتشر شده روزنامه Ars Technica از اعلام شکایت ۵۵۰۰۰هزارنفرخبر می‌دهد.که کاربران می‌گویند خش و ارتعاشات دستگاه به حدی زیاد است که در بعضی مواقع باعث توقف بازی و خش دیسک بازی وتوقف کامل سیستم آنها می‌گردد.

Hiroo Umeno مدیر برنامه مایکروسافت در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که بر اساس شکایت‌هایی که از طرف مردم به دست ما می‌رسید از ارتعاشات کنسول بازیXbox 360 در درایوهای بازی اطلاع داشتیم وبه عنوان تیم سخت افزاری ونرم افزاری در حال رفع مشکل بودیم. قاضی دادگاه با توجه به بررسی‌های انجام گرفته ومشاهدات ادعای مایکروسافت را نپذیرفت ونقص سخت افزاری این وسیله را تایید کرد.

 با توجه به گزارش Ars Technica مایکروسافت نقص سخت افزاری را تایید نکرده است واعتقاد دارد این کنسول برای پردازش‌های زیادی قابلیت استفاده دارد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه