تکنولوژی سخت افزار

چاپگر سه بعدی وقابل حمل Focus با قابلیت استفاده از همه مواد

وقتی به آخرین نوآوری‌‌ها در زمینه فناوری چاپگرهای سه ‌بعدی نگاه می‌‌کنید معمولاً چاپگری کوچک‌تر، سریع‌تر با دقت بالاتر یا با استفاده از ماده‌‌ای جدید ساخت شده است. معمولاً این پیشرفت‌‌ها چیز جدید ومتفاوتی نیستند. ولی مطرح شدن این تکنولوژی ها ما را به آینده چاپگرها امیدوار می کند.یکی از این چاپگرها٬ چاپگر Focus است که از نوع آوری های جدید دنیای تکنولوژی چاپگرها می باشد.

در ادامه با دیجی اسپارک با معرفی چاپگر سه بعدی وقابل حمل Focus با قابلیت استفاده از همه مواد همراه باشید.

این چاپگر قابل حمل توسط شرکت هلندی D By Flow3 ساخته شده است ودر آن از چند ماده مختلف برای چاپ استفاده شده است. در سال های اخیرهم چاپگرهای متعدد قابل حملی طراحی شده بودند ولی مشخصه اصلی چاپگر  Focus قابل حمل بودن و تا شدنی بودن آن است.

البته این تنها ویژگی خاص این چاپگر نیست. و توانایی‌‌های آن بسیار بیشتر از چاپگرهایی با فیلامنت‌‌های ذوب شونده است. چراکه این چاپگر با استفاده از تعویض‌شدنی خود می‌‌تواند گستره‌‌ای از مواد مختلف را برای چاپ استفاده کند. همچنین این چاپگر می‌‌تواند از موادی همچون نایلون، برنز، سرامیک‌‌ها یا حتی مواد خوراکی مثل شکلات یا پنیر خامه‌‌ای علاوه بر پلاستیک‌‌های گرمانرم معمول ABS  یا PLA برای چاپ استفاده کند.

یکی از مهم ترین موارد جذب کننده این دستگاه راه اندازی ساده وراحت آن است.این چاپگر بدون نیازبه امکانات وسرایط خاصی آماده تحویل می گردد. فقط کافی است شما چاپگر را از جعبه بیرون آورید و مواد را درون آن قرار داده  ومواد چاپ را د اخل آن بریزید سپس دستگاه شما آماده وقابل استفاده می باشد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه