سخت افزار

کوالکام و نسل سوم fast charge

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

کوالکام با نسخه ۳ fast charge خود قود داده است که ۸۰درصد از شارژ باتری در ۳۰ دقیقه انجام شود. کوالکام جدیداً تکنولوژی شارژ سریع را به بازار نسان داده و باعث شده که تلفن‌ها سریع‌تر از گذشته سارژ شوند. حال با آمدن نسخه‌از این فناوری ادعا دارد که سریعتر از همیشه گوشی شما شارژ خواهد شد.

هنوز هیچ دستگاهی از است نسخه از شارژ سریع استفاده نمیکند و این تکنولوژی قرار است در دستگاه‌هایی اکه از اسنپدراکون های ۸۲۰ ؛ ۶۲۰ ؛ ۶۱۸ ؛ ۶۱۷ و ۴۳۰ بهره میبرند خودنمایی کند. این دستگاه‌ها به احتمال زیاد به زودی منتشر خواهند شد و زمان انتشار احتمالی آ»ها اوایل ۲۰۱۶ خواهد بود. با این حال کارخانه های سازنده نیز اگر از این پردازنده ها استفاده میکنند باید امکاناتی را برای استفاده از شارژ سریع در تلفن خود بوجود آورند. اخیرا کوالکام با معرفی محصول جدید خود یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ باعث شگفتی همه شده است و این پردازنده به نظر میرسد که به خوبی موفقیت بسیار زیادی را کسب خواهد کرد .

[advanced_iframe securitykey=”e3ac59a02708b32a0e36dd27eecce7b410abc919″ src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/n3EKT/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″]

کارخانه هایی مثل tronsmart نیز در حال ساخت شارژر هایی هستند که برای fast charge 3٫۰ مناسب باشند. اگر شما همین الان هم یک دستگاه با قابلیت شارژ سیع داشته باشید میبینید که تفاوتی در عملیات شارژ نمیکند و مثل تلفن‌های معمولی تلفن خود را باید با کابل usb شارژ کنید.

باید منتظر بود و دید که کوالکام چگونه این تکنولوژی جدید را ارائه خواهد داد

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه