تکنولوژی سخت افزار

کوله پشتی با قابلیت شست و شوی لباس

نوشته شده توسط آزاده مختاری

همه ما تمایل به حمل لوازم و اشیاهای مورد استفاده در زندگی داریم و خواهان استفاده از وسایلی هستیم که علاوه بر راحتی استفاده و تکنولوزی ساده قابلیت های زیادی داشته باشند و بتوانیم در همه جا نیازهای خود را برطرف کنیم. شستن لباس ها و ماشین لباس شویی یکی از موارد ضروری ما است. بنا براین ممکن است شما به مسافرت بروید و امکان استفاده از هتل و خشک شویی امکان پذیر نباشد بنابراین برای شست وشوی لباس ها باید بوسیله دست اقدام کنید که ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد بنابراین یک دانشمند به ساخت کوله پشتی با قابلیت شست و شوی لباس پرداخته است.

در ادامه با دیجی اسپارک همراه باشید.

یک مخترع استرالیایی با طراحی محصول جدیدی به نام Scrubba Pack  که ترکیبی از کوله پشتی و ماشین لباسشویی است توانسته است ماشین لباس شویی قابل حملی را اختراع کند.

کاربران می توانند از Scrubba Pack به عنوان کوله پشتی استفاده کنند و سپس برای استفاده به عنوان لباس شویی داخل آن را از پودر و لباس  وآب پرکنند وسپس با خالی کردن هوای داخل کوله پشتی به شست و شوی لباس ها بپردازند.

این کوله پشتی دارای وزنی در حدود ۳۰۰ گرم است و تا ۱۳ لیتر آب در آن می توان ریخت. با توجه به تکنولوزی استفاده شده در این ماشین لباس شویی لازم است برای شست وشوی بهتر کاربران لباس ها را به مدت سه دقیقه قبل از استفاده مالش دهند.

 در این کوله پشتی ازنوعی تخته شستشوی نرم استفاده شده است که سبب شست وشوی لباس ها می شود. همچنین صدها برآمدگی کوچک در درون این کیف قرار دارند که مثل یک واشبورد معمولی، لباس ها را مالش می دهند تا تمیز شوند. ماده به کاررفته در داخل کیف پلی اتر اورتان است که در مقابل آسیب دیدگی در اثر آب مقاومت می کند. همچنین بندهای این کوله پشتی مانند کوله پشتی سنتی سازگار هستند و مثل بر دوش انداختن کوله پشتی معمولی استفاده می شود ومی توان آن را بر روی یکی از شانه ها انداخت.

قیمت دقیق این کوله پشتی اعلام نشده است ولی با توجه به گزارشات مختلف قیمتی در حدود ۹۹ دلار دارد که پس از تجاری سازی وارد بازار خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱ دیدگاه