آموزش رزبری پای رزبری پای پروژه رزبری پای

آموزش رسپبری پای Raspberry Pi – ملزومات راه اندازی برد رزبری پای

آموزش تصویری برد رسپبری پای Raspberry Pi - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

همانطور که در پست قبلی آموزش رسپبری پای Raspberry Pi توضیح دادم، این سری آموزش رسپبری پای Raspberry Pi که به صورت ویدیویی در آزمایشگاه تخصصی دانشجو کیت تهیه شده است. مرحله به مرحله کار با برد رزبری پای Raspberry Pi یا به اصطلاح برخی برد رسپبری پای! را به شما آموزش خواهم داد.

 

برای راه اندازی برد رزبری پای Raspberry Pi به یک سری ملزوماتی نیاز است، از جمله آداپتور مناسب رسپبری پای Raspberry Pi، جعبه یا باکس یا کیس رزبری پای، مموری برای نصب سیستم عامل، کابل و انواع اتصالات برای تصویر و ارتباط با برد رزبری پای Raspberry Pi بررسی میشوند. در این بخش از آموزش نه تنها برخی از کالاها با هم مقایسه میشوند، بلکه رازهایی که برای انتخاب این متعلقات برای برد رزبری پای Raspberry Pi را می‌آموزید. البته این رازها به سادگی به دست نیامده است و ما در دانشجو کیت پس از تجربه فراوان که بعضا دارای هزینه هایی بوده است. این تجارب را به عنوان رازهای استفاده از برد رزبری پای را در این آموزش در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

اگر کاربری که علاقه به کار با رزبری پای Raspberry Pi را دارد و تیم تخصصی دانشجو کیت پس از تجربه‌های فراوان، میداند که چه مموری کارتی برای استفاده از این برد نیاز است. پس اگر تیم دانشجو کیت از ارایه اطلاعات خالص و شفاف جلوگیری کند، آن کاربر علاقمند دچار سردرگمی و سربار هزینه ها خواهد شد. از این رو وظیفه خود میدانیم که به جای نگاه کردن به جیب کاربرانمان، این رازها را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم.

در آموزش رسپبری پای Raspberry Pi که قسمت دوم از آموزش جامع برد رزبری پای میباشد، به معرفی نیازمندی ها برای استفاده از برد Raspberry Pi میپردازم. آشنایی با کلیه نیازمندی‌های برد رزبری پای و روش انتخاب این نیازمندی ها برای Raspberry pi یا رسپبری پای در اختیار کاربر قرار داده میشود.

 

در ادامه با این ویدیو با وب سایت تخصصی الکترونیک و رباتیک، دیجی اسپارک همراه باشید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۷ دیدگاه

  • چرا از آخر به اول میایید؟!
    آموزش نود رد رو ادامه بدید لطفا.
    نمیدونم سایت شما چرا اینجوریه ! نویسنده ها اصلا با هم هماهنگ نیستند.
    ممنون

    • با سلام
      نویسنده هاى سایت بر اساس یک اصول و سر فصل مشخص آموزش ها را تولید میکنند، در رابطه با آموزش نود رد هم لطفا در همان مطلب کامنت بگذارید ولى در هر صورت بنده به همکارم اطلاع رسانى خواهم کرد.
      متشکرم ازانتقاد و پیشنهادتان، حتما در جهت رفع این موضع تلاش خواهیم کرد.

  • اتفاقا منم تاحالا چند مدل از مبدل هاى تصویر HDMI را تهیه کرده ام و با یکسرى تصویر رزبرى پاى درست بود، آیا روش خاصى براى شناسایى این مبدل ها وجود دارد؟