رباتیک

اختراع یک هواپیمای بدون سرنشین برای زیر آب

اختراع یک هواپیمای بی سرنشین برای زیر آب - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

فناوری هواپیماهای بدون سرنشین در یک سرعت سریع و رو به جلو در جهان در حال حرکت است. به تازگی از طرح بوئینگ استفاده کرده اند و اختراع جدیدی را ثبت کرده اند که از هواپیماهای بدون سرنشین برای رفتن در دریا استفاده کرده است و می تواند مانند زیر دریایی در زیر آب حرکت کند.

بوئینگ در بین هواپیماها به خوبی شناخته شده است و یکی از هواپیما های مورد استفاده قرار گرفته در کل جهان است حال با یک طراحی از آن یک هواپیمای بدون سرنشین در زیر آب ساخته اند که در واقع یک زیر دریایی است.

این طراحی از بوئینگ با هدف بیشتر کردن اکتشافات دریایی از زیر آب است. این هواپیمای بدون سرنشین می تواند با بخشی از بالهای خود که در پرواز استفاده می کند و پروانه های شنا در زیر آب باشد  و حرکت کند و به جمع آوری اطلاعات و داده بپردازد و بعد از آن توسط  گرفتن سیگنال ها از خانه براحتی به خانه بر گردد. این هواپیمای بدون سرنشین می تواند بر روی آب و بر روی امواج  هم شناور باشد.

اختراع یک هواپیمای بی سرنشین برای زیر آب - دیجی اسپارک

 کسی که این اختراع را ثبت کرده حتی ادعا کرده است که این هواپیمای بدون سرنشین می تواند در آب برای استفاده مجدد دوباره  راه اندازی شود.اما رمز و راز اینکه دقیقا این کار چگونه انجام می شود هنوز مشخص نیست.

مسلما ثبت اختراع بوئینگ و تبدیل آن به زیر دریایی اختراعی است که بعد از ساخت و به وجود آمدن محصول نهایی هرگز برای  عموم و همه افراد قابل رویت نمی باشد. اگر این دستگاه ساخته شود برای استفاده نظامی بکار گرفته خواهد شد به خصوص در مواردی استفاده خواهد شد که برای انسان بیش از حد خطرناک است یا خطرناک تلقی می شود.

حالا فکر می کنید چرا یک هواپیمای بدون سرنشین که می تواند پرواز کند باید در آب شنا کند؟

علم امروز به دنبال محبوب ها یعنی سرعت بالاتر می باشد طبیعتا یک زیر دریایی می تواند در آب تمام راه را با شناور شدن طی کند اما هواپیمای بدون سرنشین می تواند با بکار گیری از پرواز و همچنین شنا سرعت را بالا ببرد  و همچنین می تواند از موانع در آب با بالا آمدن از آب و پرواز در هوا به راحتی رد شود. در واقع با هواپیمای بدون سرنشین می توان یک میانبر برای رسیدن به اهداف داشته باشند. همچنین این هواپیمای بدون سرنشین می تواند تطبیق پذیر باشد و برعکس نیز عمل کند یعنی وقتی در تیرس و شبکه های دفاعی قرار می گیرد می تواند با شیرجه زدن در آب از سلاح های ضد هوایی در امان بماند.

این اختراع  توسط Yogi ثبت شده است و شما می توانید اطلاعات مربوط  به آن را با دیدن سایت منبع و فیلم بیشتر کنید.

در ادامه به ویدیوی زیر توجه کنید.

[advanced_iframe securitykey=”e3ac59a02708b32a0e36dd27eecce7b410abc919″ src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Nx1kU/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″]

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه