رباتیک سخت افزار

سنسور SmartThinQ برای هوشمندسازی لوازم منزل

سنسور SmartThinQ برای هوشمندسازی لوازم منزل
نوشته شده توسط آزاده مختاری

آیا شما هم آرزوی داشتن خانه هوشمند دارید؟ وسایل زندگی شما هوشمند نشده است؟ آیا توانایی خرید وسایل هوشمند را دارید؟ با پیشرفت تکنولوژی همه ما تمایل به هوشمند شدن داریم و مشکلات زندگی امروزی هوشمند شدن را لازمه ادامه می داند بنابراین شرکت های زیادی دست به طراحی زده اند و بریا هوشمند سازی اقدام نموده اند. یکی از این شرکت ها گوگل است که با آفرینش این توانایی که تلویزیون و صفحه نمایشگرهای قدیمی را که از پورت HDMI برخوردار هستند هوشمند کند و با نمایشگرهای موبایل قابل مشاهده باشد.

 در ادامه با سنسور SmartThinQ برای هوشمندسازی لوازم منزل در دیجی اسپارک همراه ما باشید.

هوشمندسازی لوازم منزل آرزوی تمام افراد است و مهم تر از همه این که توسط گوشی هوشمند خود به کنترل لوازم الکتریکی بپردازید از رویا به واقعیت تبدیل شده است و شرکت های بسیاری محصولات هوشمند طراحی کرده اند که استفاده ازآن از نظر قیمت برای تمام افراد امکان پذیر نیست. بنابراین شرکت LG نیز به این رقابت وارد شده است و با طراحی سنسور SmartThinQ می تواند نه تنها تلویزیون و صفحه نمایشگر بلکه تمام وسایل زندگی شما را با نصب این سنسور هوشمند کند. سپس با نصب برنامه ای که همراه این وسیله ارائه می شود به کنترل از راه دور وسایلی که بوسیله این سنسور هوشمند شده اند بپردازید.

سنسور SmartThinQ برای هوشمندسازی لوازم منزل| دیجی اسپارک

سنسور SmartThinQ برای هوشمندسازی لوازم منزل| دیجی اسپارک

همچنین این شرکت مدعی است سنسورهای جدید می توانند اخطارها و دمای محصولات را حس کنند و آنها را از طریق برنامه نصب شده روی موبایل به شما اطلاع دهند. به عنوان مثال می توانید سنسور SmartThinQ را به یک ماشین لباس شویی متصل کنید و پس از اتمام شست‌ شوی لباس ها در موبایل خود توسط برنامه مطلع گردید و یا با نصب این سنسور آبه یخچال زمانی که تاریخ انقضای یکی از مواد غذایی که در یخچال قرار گرفته است نزدیک می شود برنامه با هشدار توسط گوشی م وبایل شما را مطلع نماید.

با توجه به طراحی این سنسور می توانید این سنسور را به سیستم های تهویه هوا و کولرها متصل کنید و از راه دورو توسط موبایل کارکرد آنها را مدیریت کنید.

از زمان دقیق ارائه این سنسور اطلاعات دقیقی مشخص نشده است و امید می رود در آینده ای نزدیک تمام خانه ها هوشمند گردند.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه