Content-Generating-digispark

شیوه تولید محتوا در دیجی اسپارک

دیجی اسپارک یک بستر عمومی برای انتشار دانش تخصصی شماست. در دیجی اسپارک Digispark خودتان را به دنیا نشان دهید. توانایی‌هایتان را به صورت ویدیویی و متنی منتشر کنید. برای انتشار محتوا در این صفحه آموزش لازم ارایه شده است. لطفا موارد را با دقت مطالعه کنید. سپس در هرجایی که با مشکل مواجه شدید و یا برای شما سوال پیش آمد، در قسمت نظرات مطرح کنید.

 

شیوه تولید محتوا در دیجی اسپارک

بر روی گزینه + بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه «نوشته» را انتخاب کنید. صفحه نوشتن محتوا برای شما باز میشود. تنظیماتی مانند کلیه ادیتورهای استاندارد از جمله نرم افزار Word برای شما نمایش داده میشود. در این صفحه کل مطالبتان را باید بنویسید. در ادامه شیوه نوشتن مطلب آموزشی DIY در بستر دیجی اسپارک توضیح داده خواهد شد.

 

نکته: کلیه مطالبی که توسط نویسندگان نوشته می‌شود، قبل از انتشار توسط تیم تحریریه دیجی اسپارک به سرپرستی اروند طباطبایی ویرایش می‌شود. کلیه تصاویر زیر نظر گرافیست ارشد تیم ویرایش و بهینه خواهند شد. در صورت نیاز به ویدیو، توسط مدیریت سایت به شما اعلام میشود. پس قبل از اینکه خودتان اقدام به ساخت ویدیو کنید، با مدیریت در ارتباط باشید.

 

نکته ۲: تحت هیچ شرایطی محتوای تولید شده نباید کپی برداری از سایت دیگری باشد. کلیه نگارش زبان فارسی باید توسط نویسنده و در لحن ادبی باشد. از به کار بردن دستور نوشتاری محاوره‌‎ای خودداری شود.

 

آموزش بر پایه آردوینو در دیجی اسپارک

در آموزش‌های مبتنی بر پایه آردوینو باید چندین بخش مختلف را توضیح دهید.

  • بخش اول توضیح کلی راجع به آموزش
  • بخش دوم توضیحات راجع به ماژول یا سنسور
  • بخش سوم توضیحات دقیق راجع به اتصالات مدار
  • بخش چهارم لیست کالاهای مورد استفاده در آموزش
  • بخش پنجم معرفی و توضیح راجع به کتابخانه‌های مورد استفاده
  • بخش ششم کدهای پروژه که باید در قالب با کامنت‌های فارسی باشند.
  • بخش ششم توضیح توابع کدها و تحلیل برخی از قسمت‌های برنامه نوشته شده
  • بخش هفتم جمع بندی و نتیجه گیری از کل آموزش و شیوه‌های حمایتی از کاربران

 

آموزش بر پایه رزبری پای در دیجی اسپارک

چنانچه آموزش مربوطه با برد رزبری پای از طریق کدنویسی از جمله C++ و یا پایتون می‌باشد. باید همانند قسمت آردوینو عمل کنید. ولی چنانچه پست شما مربوط به مواردی از جمله اینترنت اشیاء و… است. فقط یک پاراگراف راجع به موارد تخصصی باید توضیح ارایه دهید.

 

عکس‌ها و تصاویر آموزش‌ها در دیجی اسپارک

در حال حاضر کلیه عکس‌ها باید توسط تیم تحریریه بررسی و در صورت نیاز ویرایش شوند. از این رو باید کلیه تصاویر مربوط به پروژه را در فایلی مجزا برای مدیریت ارسال کنید. لازم به ذکر است که پس از ثبت نام شما در دیجی اسپارک، ایشان خودشان با شما تماس خواهند گرفت.

 

شما با انتشار دانش و تخصص‌هایتان در بستر دیجی اسپارک، زیر نظر متخصصین تولید محتوا قرار خواهید داشت. به دنیا نشان دهید که چقدر توانایی دارید. برای خودتان رزومه بسازید، پاسخ کاربران را بدهید و از این پتانسیل برای شبکه سازی استفاده کنید. ما در دیجی اسپارک حمایت همه جانبه را در حد توان از شما خواهیم کرد. دیجی اسپارک یک مرجع تخصصی برای بردهای امبدد و آموزش‌های DIY است. ثبت نام رایگان است و رایگان خواهد ماند.

 

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱۴ دیدگاه