سخت افزار مدارهای الکترونیک

صفحه کلید بی سیم آلومینیومی

صفحه کلید بی سیم آلومینیومی
نوشته شده توسط آزاده مختاری

دستگاه های بی سیم محاسباتی زیادی در بازاروجود داشت ولی شرکت اپل نیازبه دستگاه محاسبتی بی سیم را برای محصولات خود احساس نمی کردوحتی برای فروش یا تولید محصولات بی سیم محاسباتی هم اقدام نکرده بود.NewerTech از فرصت استفاده کرد وبه معرفی صفحه کلید جدیدی به نام صفحه کلید بی سیم آلومینیوم پرداخت.

در دیجی اسپارک با معرفی صفحه کلید بی سیم آلومینیومی همراه ما باشید.

با توجه به ایده های زیادی که برای ساخت صفحه کلید بی سیم وجود داشت ولی NewerTech تکنولوژی را مطرح کرد که با محصولات اپل هماهنگ است. صفحه کلید جدید از جنس آلومینیوم و بیسیم است.

یکی از جنبه های مهم این صفحه کلید طراحی بی سیم وآلومینیومی بودن آن است. از سال ۲۰۱۱شرکت اپل جنس تمامی محصولات خود را از پلاستیک به فلز تغییر داد وازسال ۲۰۱۵ تمامی محصولات خود بجز مک را با طرح وزیبایی مشابه متمایز ساخت.

صفحه کلید بی سیم آلومینیومی2

NewerTechبه منظور هماهنگی با زیبایی و طراحی منحصر به فرد محصولات اپل صفحه کلید آلومینیومی بی سیم را با تقلید از محصولات اپل با حفظ سادگی و ظرافت وطراحی بسیار زیبا و مواد ورنگ با کیفیت ارایه کرد.

طراحی وساختار

این صفحه کلید با زاویه شیب مناسب برای راحتی کاربران ویک پد پلاستیکی برای اتصال بی سیم در دورنگ کلید مشکی وسفید ساخته شده است که با توجه به رنگ کلید رنگ زمینه آن تغییر می کند.متاسفانه بعضی از کلیدهای صفحه کلید زاویه دار یا نامنظم در صفحه کلید قرار گرفته اند که زیبایی صفحه کلید را تحت تاثیر قرار می دهد.این صفحه کلید با توان ۲AAA ساخته شده است و می تواند یک ماه بدون نیاز به تعویض باتری کار می کند.

صفحه کلید بی سیم آلومینیومی

صفحه کلید بی سیم آلومینیومی| دیجی اسپارک

برای برقرای اتصال این صفحه کلید با کامپیوتر دکمهPOWER را پایین نگه داشته سپس دکمه  “=”به رنگ آبی درآمده وبعد ازچند ثانیه فلش قرمز می زند .وقتی فلش زدن متوقف شد ارتباط برقرار شده وسیستم برای استفاده آماده است این صفحه کلید بعد ازست شدن با دستگاه بی وقفه کار می کند .

نتیجه گیری

از ویژگی های این صفحه کلید کیفیت مواد وطراحی منحصربه فرد است و با ویندوز وosx سازگازی دارد.این صفحه کلیدبرای استفاده کارهای معمولی روزانه  مناسب است ولی برای افراد حرفه ای این صفحه کلید نمی تواند گزینه خوبی باشد.زیبایی وکیفیت بالادرمحصول صرفنظر از قیمت این محصول را متمایز کرده است.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه