دسته‌بندی

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۱۵

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015
نوشته شده توسط آزاده مختاری

آیا شما نیز قصد خرید لپ‌تاپ دارید؟ آیا از بین مدل‌های مختلف دچار سردرگمی شده‌اید؟ اگر امروز در دیجی اسپارک همراه ما باشید به معرفی پنج مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۱۵ می‌پردازیم که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت در درجه بالایی هستند.

امروزه سازندگان مختلفی دست به تولید زده‌اند و با ارائه طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از لپ‌تاپ قابلیت‌های مختلفی را نیز به آن‌ها افزوده‌اند و انتخاب یک لپ‌تاپ با قیمت مناسب و کیفیت خوب کاری دشوار است بنابراین نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص می باشد.

در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و قیمت پنج مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های سال۲۰۱۵ می‌پردازیم.

HP Stream 11

لپ‌تاپ Stream 11 دارای تمام ویژگی‌هایی است که از یک لپ‌تاپ کم هزینه انتظار داریم. این لپ‌تاپ دارای سیستم عامل  ویندوز است و به یک نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز شده است و دارای ضخامت ۱۹/۸ میلی‌متر و وزن ۱/۲ کیلوگرم است که با توجه به این ویژگی‌ها لپ‌تاپ قابل حملی به شمار می‌رود. پوشش خارجی این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است ولی  بسیاز زیبا و کاربر پسند می‌باشد. و همچنین در دست نیز محکم و بادوام و خوش ساخت حس می‌شود. تنظیمات آن بدون فن است بنابراین صدای سیستم هنگام کار کردن با آن بسیار کم است.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

از دیگر مشخصات این سیستم می‌توان به یک نمایشگر ۱۳۶۶ ×۷۸۶ پیکسل، دو گیگابایت رم و پردازنده‌ی اینتل سلرون اشاره کرد. از طرف دیگر قیمت دستگاه بسیار مناسب می‌باشد. تنها پیکربندی ۳۲ گیگابایت هارددیسک برای این لپ‌تاپ اچ‌پی وجود دارد همچنین این خرید شامل یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری وان‌درایو نیز برای مدت یک سال می‌باشد و همچنین اشتراک یک ساله‌ی آفیس ۳۶۵ از دیگر مزایای آن است.

قیمت پایه این سیستم ۲۰۰ دلار است.

Acer Aspire Switch 10

Switch 10 برای افرادی که به ظاهری زیبا اهمیت می‌دهند مناسب نیست و از ظاهری زیبا و کارپسند برخوردار نمی‌باشد. ولی توابع و قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌هد.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

همچنین این دستگاه دارای یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اینتل اتم و دو گیگابایت رم می‌باشد و دارای نمایشگر لمسی ده اینچی است که به طور بلکه کامل قابل جداشدن بوده و به این ترتیب می‌توان آن را هم در حالت لپ‌تاپ و هم در حالت تبلت استفاده کرد. این دستگاه دارای یک لولای چفتی است که با استفاده از آهنربا این دستگاه را در جای خود نگه می‌دارد. همچنین می‌توان صفحه‌نمایش را به سمت عقب برگردارند و از سیستم در حالت مایل استفاده کرد یا بخش صفحه کلید می‌تواند به عنوان پایه استفاده شود.

قیمت پایه این سیستم ۳۳۰ دلار است.

HP Stream x360

از دیگر دستگاه‌های ترکیبی باید به Stream x360 اشاره کرد که از نظر قیمت و هم از نظر قابلیت دستگاهی بین مدل‌های Stream 11 و Switch 10 می‌باشد و از نظر طراحی و مشخصات این دستگاه شبیه به مدل Stream است و قدرت خود را از یک تراشه‌ی اینتل سلرون به همراه دو گیگابایت رم تامین می‌نماید.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

برخلاف Stream 11 صفحه نمایش این دستگاه لمسی می‌باشد و می‌تواند تا ۳۶۰ درجه چرخانده شود یا به پشت بخوابد تا بتوان از دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کرد.ولی صفحه نمایش آن را نمی‌توان از صفحه کلید جدا کرد و به طور جداگانه استفاده نمود.

قیمت پایه این سیستم ۲۷۰ دلار است.

Dell Inspiron 15 5000 Series

اگر اندازه دستگاه بای شما اهمیت دارد پس محصولات Dell را فراموش نکنید.  لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی ۵۰۰۰ Series دارای پوشش جذاب پلاستیکی مشکی رنگی است که با کلیدهای نوع چیکلت و پد اعداد کامل همراه می‌باشد.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

دستگاه‌های Dell در بخش فروش انتخاب‌های زیادی را ارائه می‌دهند و Inspiron 5000 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدل پایه دارای پردازنده‌ی دوهسته‌ای سلرون و ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است ولی اگر به قابلیت‌های بیشتر علاقمند باشید می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتری به دستگاهی با صفحه نمایش لمسی، پردازنده‌های چهارهسته‌ای و فضای ذخیره‌سازی دوبرابر دست پیدا کنید.همچنین این دستگاه دارای دیسک می‌باشد و از یک درایو DVD بهره‌مند شده است.

قیمت پایه این سیستم ۳۳۰دلار است.

Toshiba Chromebook 2

هدف ما در این مقاله ارائه لیستس از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است ولی تمام این لپ‌تاپ‌ها از سیستم عامل ویندوز برخوردار نیستند و اگر بتوانید از سیستم عامل کروم استفاده کنید می‌توانید لپ‌تاپ‌هایی با قیمت مناسب داشته باشید.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

Chromebook 2 یکی از بهترین نوت‌بوک‌هایی است که به اجرای سیستم‌عامل کروم می‌پردازد. دو نسخه از این دستگاه در دسترس می‌باشند که یک مدل با نمایشگر FULL HD 1920 ×۱۰۸۰ پیکسل و دیگری با پنل کم کیفیت‌تر ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل می‌باشد. هر دو این دستگاه‌ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌های پیشرفته‌ی جدید و دیگر دستگاه‌های موبایل کم ارزش‌تر به نظر می‌رسد  اما پنل با رزولوشن بالاتر نسبت به دومی کمی بهتر است.

جنس روکش این دستگاه ازپلاستیک و با رنگ نقره‌‌ای مات می‌باشد. صفحه کلید این دستگاه در حین استفاده بسیار مناسب است و دارای ترک‌پد بزرگی می‌باشد. همچنین این سیستم دارای چهار گیگابایت رم و پردازنده‌ی اینتل سلرون است. و دارای ۱۶ گیگا بایت فضای ذخیره سازی درونی می‌باشد.

قیمت پایه این سیستم ۲۵۰ دلار است.

Acer Chromebook R11

از مشخصات این سیستم می‌توان به استفاده در حالت لپ‌تاپ و تبلت اشاره کرد. این دستگاه دارای ساختار پلاستیکی می‌باشد و از نمایشگری با رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد. و از پردازنده‌ی اینتل سلرون با چهار گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های 2015

شش مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های | دیجی اسپارک۲۰۱۵

این دستگاه هنوز وارد بازار نشده است و در ماه اکتبر سال آینده وارد بازار خواهد شد.

قیمت پایه این سیستم ۳۰۰ دلار است.

امیدوارم این مطلب توانسته باشد شما را در خرید یک سیستم با قابلیت‌ها و کاربرد مورد نیاز یاری دهد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱ دیدگاه