سرگرمی

ساعت ۹۰۰۰ دلاری که به ساعت اپل متصل می‌شود

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

یک سازنده کالیفرنیایی ساعت به نام nico gerard اعلام کرده که ساعتی ساخته است که به صورت عقربه ای است و به ساعت اپل شما متصل می‌شود تا ظاهر آن را زیبا‌تر و شکیل تر کند.

یک سازنده کالیفرنیایی ساعت به نام nico gerard اعلام کرده که ساعتی ساخته است که به صورت عقربه ای است و به ساعت اپل شما متصل می‌شود تا ظاهر آن را زیبا‌تر و شکیل تر کند. جالب است؛ یک ساعت برای اپل واچ! و جالبتر آنکه قیمت های این ساعت از ۹۳۰۰ دلار شروع میشود. این مدل یک صفحه عقربه ای دارد که پشت آن از استیل سیاه ساخته شده است و ۳۸ میلیمتر قطر ساعت است که از استیل ضد زنگ تولید شده است و در طرف دیگر آن یک ساعت اپل به چشم میخورد. اگر میخواهید پا را از این فراتر گذاشته و چیزی گرانتر و لوکس تر بخرید مدل طلایی آن هم هست که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است و قیمتی ۱۱۲۰۰۰ دلاری دارد و به همراه ساعت اپل طلایی نیز عرضه خواهد شد. مدل طلایی آن دارای قابی قرمز رنگ است. اسم این ساعت دوتایی pinnacle است. ولی یک سؤال ذهن هرشخص را درگیر میکند: کدامیک ساعت است و کدامیک ابزار کاربردی؟

apple-watch

از مشخصات دیگر این ساعت میتوان به ضد آب بودن تا ۱۰۰ متر و داشتن یک تقویم روز شمار و همینطور گارانتی تعویض یک ساله اشاره کرد. برای سفارش نسخه گلد این ساعت باید ۵۰۰ دلار مبلغ پیش پرداخت نیز بدهید تا شرکت یک عدد از این ساعت هارا برای شما کنار بگذارد. تولید این ساعت محدود است و فقط ۸۸ عدد از این ساعت‌ها تولید خواهد شد.

شما دیجی اسپارکی ها در مورد خرید این ساعت چه نظری دارید؟ آیا حاضر به پرداخت یک مبلغ هنگفت و داشتن یک ساعت خاص باتولید اندک و قیمت حدوداً ۳۵۰میلیونی هستید؟

 

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه